Η ομάδα μας συγγραφής, προτάσεων και προσφορών πραγματικά αρέσκεται στο να βοηθά επιχειρήσεις όπως η δική σας σε όλη την Ελλάδα, κερδίζοντας προσφορές και διαγωνισμούς. Ακολουθούν πέντε συμβουλές που μπορείτε να αξιοποιήσετε όταν δημιουργείτε την επόμενή σας προσφορά ή πρόταση:
Χρησιμοποιήστε το κατάλληλο πρότυπο προσφοράς
Ακούγεται απλό, όμως είναι πραγματικά σημαντικό να χρησιμοποιήσετε τα παρεχόμενα πρότυπα προσφορών. Συχνά τα έγγραφα των προσφορών παρέχονται σε μορφή Microsoft Excel. Αυτό μπορεί να φαίνεται ενδεχομένως μη πρακτικό για εσάς κάποιες φορές, όμως ο σκοπός είναι πως ο πελάτης έχει σχεδιάσει τη μορφή αυτή ώστε να είναι πιο εύκολο για τον ίδιο να πραγματοποιήσεις τις διάφορες συγκρίσεις που είναι απαραίτητες. Επιπλέον, η μορφή μπορεί ν’ αποτελεί ένδειξη του είδους της απάντησης που αναζητά ο πελάτης. Για παράδειγμα, αποθαρρύνεται συχνά η επισύναψη γενικού διαφημιστικού υλικού, ενώ αντίθετα προτιμώνται ακριβείς προτάσεις προσφορών.
Βεβαιωθείτε πως ακολουθείτε τις απαιτήσεις και τις οδηγίες
Άλλη μια απλή και εύκολη συμβουλή που ωστόσο είναι εξίσου σημαντική. Είτε πρόκειται για όριο λέξεων, για οδηγίες μεταφόρτωσης αρχείων ή υποδείξεις που αφορούν την ονομασία, είναι σημαντικό να συμμορφώνεστε πλήρως με όλες τις απαιτήσεις της προσφοράς που πραγματοποιείτε και να επισυνάπτετε τα σωστά υποστηρικτικά έγγραφα τα οποία είναι σε κάθε περίπτωση απαραίτητα.
Βεβαιωθείτε πως η απάντησή σας είναι καθαρή κι ελκυστική
Είναι σημαντικό να γράφετε τις προτάσεις σας όσο το δυνατό πιο καθαρά σε απλά ελληνικά για να γίνονται εύκολα κατανοητές. Παρότι ίσως να είναι απαραίτητο να έχετε σημαντικές τεχνικές γνώσεις για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, θα πρέπει να θεωρείτε πως ο αναγνώστης δεν γνωρίζει τίποτα. Η πρότασή σας θα πρέπει επίσης να είναι ελκυστική. Θα πρέπει ν’ αναφέρετε καθαρά τους λόγους για τους οποίους πρέπει να επιλεγείτε και να προσδιορίσετε τα βασικά σημεία της προσφοράς με καθαρό και συνοπτικό τρόπο. Έχει σημασία να προσθέσετε γραφικά στοιχεία όπου αυτό είναι δυνατό και να μορφοποιήσετε το κείμενό σας, χρησιμοποιώντας υπότιτλους και λίστες σημείων.
Αναφερθείτε στα κριτήρια επιλογής και προσαρμόστε την απάντησή σας
Θα πρέπει ν’ αναφερθείτε στα κριτήρια επιλογής και να επανέρχεστε σε αυτά στην πρότασή σας. Είναι σημαντικό να φροντίσετε ώστε η απάντησή σας να είναι προσαρμοσμένη στην όποια ευκαιρία. Για παράδειγμα, παρότι οι ερωτήσεις μπορεί να φαίνονται γενικές, είναι σημαντικό να προσαρμόσετε την απάντησή σας. Ας πούμε πως είστε μια κατασκευαστική εταιρία που εξειδικεύεται σε υπηρεσίες δαπέδων κι επιθυμείτε να κερδίσετε με την προσφορά σας κάποιον διαγωνισμό τοποθέτησης δαπέδου και υπηρεσιών διακόσμησης. Εάν διαθέτετε έτοιμο περιεχόμενο από κάποια προηγούμενή σας προσφορά που ήταν μόνο για την τοποθέτηση δαπέδου, δεν είναι αρκετό να προχωρήσετε απλά και μόνο σε αντιγραφή κι επικόλληση του περιεχομένου. Θα πρέπει ν’ αφιερώσετε χρόνο προκειμένου να προσαρμόσετε τη νέα σας πρόταση, ώστε να καλύπτεται πλέον και η εργασία της διακόσμησης του χώρου, η οποία είναι επίσης απαραίτητη στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Υποβάλετε ποιοτικές συστάσεις και μαρτυρίες
Οι συστάσεις είναι σημαντικές όσον αφορά την πραγματοποίηση προσφορών και ορισμένες φορές οι πιο προφανείς συστάσεις δεν είναι οι καλύτερες. Σκεφτείτε τη σύμβαση, τι περιλαμβάνεται σε αυτή και εάν διαθέτετε προηγούμενη εμπειρία στην προσφορά αντίστοιχων υπηρεσιών σε κάποιον άλλο πελάτη. Σκεφτείτε τις πιθανές προκλήσεις που ίσως ν’ αντιμετωπίσετε και τις οποίες ενδεχομένως να έχετε ήδη αντιμετωπίσει στο παρελθόν. Τέλος, είναι σημαντικό ο αξιολογητής σας να έχει σημαντικό πράγματα να πει για εσάς και την περίπτωσή σας.